Boldogságóra program – Boldog gyerekek – Boldog Iskola

A 2025-25-os tanév a második, amikor iskolánk viselheti a Boldog Iskola címet. A Boldogságóra Integrált Program játékosan, életkornak megfelelően segíti a gyerekek érzelmi és mentális egészségének és jóllétének fejlesztését, támogatva őket abban, hogy tudatosan, boldogabb és kiegyensúlyozottabb életet élhessenek. Célja, hogy optimista, magabiztos és kitartó iskolásokká, majd felnőttekké váljanak.

A 4.a osztályban harmadik éve zajlanak a Boldogságóra foglalkozások, melynek eredményei egyéni és közösségi szinten is érezhetőek.
Bizonyos világnapokon a teljes iskolára kiterjedő programok színesítik hétköznapjainkat, bevonva a felsős tanulókat, tanárokat és a szülőket is. Ilyenkor kiemelt figyelmet kap az egymásra figyelés, kedvesség, hála, melyek eggyé kovácsolják iskolánk közösségét.
Egy elfogadó iskolai közösség képes arra, hogy átvigyen nehézségeken és megalapozza a tanulás örömét. Egy elfogadó osztályközösség hozzájárul a gyerekek érzelmi biztonságához, tanulási motivációjához és mentális egészségéhez.
Erre törekszünk a Boldogságóra program segítségével, melyet beválasztottak a világ 15 leghatásosabb iskolai jóllét programjai közé.
A Boldogságóra Program alapítója és vezető fejlesztője Bagdi Bella pszichológus, fővédnöke Prof. Dr. Bagdy Emőke.