Tisztelt Szülők!

A KRÉTA rendszerben bevezetésre került az elektronikus ügyintézési szolgáltatás.

Az e-Ügyintézés teljes körű megvalósulásával a bővített Gondviselői jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújthatnak be az intézmény felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségvan egyes dokumentum sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és a rendszerbe történő visszatöltésére.

Az e-Ügyintézés felület használata egy lehetőség, nem kötelező.

A „Tanulói mulasztás igazolása” esetén az alábbi lehetőségek közül választhatnak:

  • gondviselői (szülői) igazolás (egy tanév során 5 nap),
  • orvosi igazolás esetén kötelező a dokumentum feltöltése,
  • kikérő (utólagos igazolás) – az e-Ügyintézésben így szerepel, de kérjük ezt minden esetben előre elküldeni.

Az e-Ügyintézésről bővebben  tájékozódhatnak a KAFFEE projekt tájékoztató kiadványban.

A bővített Gondviselői jogosultságot e-mailen keresztül már kiküldtük Önöknek. Amennyiben nem kapták meg az értesítést, nem található az e-Ügyintézés felület, ill. ha mindkét szülő igényli a belépési lehetőséget, kérem, hogy a titkárságon e-mailben szíveskedjenek bejelenteni: iskola@barczialtisk.hu.