Tisztelt Szülők!

A KRÉTA rendszerben bevezetésre kerültaz elektronikus ügyintézési szolgáltatás.

Az e-Ügyintézés teljes körű megvalósulásával a bővített Gondviselői jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújthatnak be az intézmény felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségvan egyes dokumentum sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és a rendszerbe történő visszatöltésére.

Az e-Ügyintézés felület használata egy lehetőség, nem kötelező.

A „Tanulói mulasztás igazolása” esetén az alábbi lehetőségek közül választhatnak:

  • gondviselői (szülői) igazolás (egy tanév során 3nap),
  • orvosi igazolás esetén kötelező a dokumentum feltöltése,
  • kikérő (utólagos igazolás) – az e-Ügyintézésben így szerepel, de kérjük ezt minden esetben előre elküldeni.

Az e-Ügyintézésről bővebben az alábbi linken tájékozódhatnak(KAFFEE projekt tájékoztató kiadvány):

http://kk.gov.hu/download/a/cd/52000/KAFFEE%20projekt%20t%C3%A1j%C3%A9koztat%C3%B3%20kiadv%C3%A1ny.pdf

A bővített Gondviselői jogosultságot e-mailen keresztül már kiküldtük Önöknek. Amennyiben nem kapták meg az értesítést, nem található az e-Ügyintézés felület, ill. ha mindkét szülő igényli a belépési lehetőséget, kérem, hogy a titkárságon e-mailben szíveskedjenek bejelenteni: iskola@barczialtisk.hu.